خبر فوری: دوره ی شما تمام شد شانسلونا/تحلیل ویژه هواداران
تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1398برچسب:, | 22:26 | نویسنده : CR7

بله گذشت زمانی که رئال مادرید که بهترین تیم دنیا و ثروتمند ترین تیم دنیا است در خواب زمستانی بود و چند

بچه عقده ای که هر کدام از کنار جوب و لجن زار ها دوره هم جمع شدند و با یک سرمربی بی عقل که توپ جمع کن بوده و در کنار ورزشگاه ها تخمه آفتاب گردان می فروختد با چند دست لباس شیک آمده چند جام گرفته مربی که دم از این که در هیچ شرایطی از داوری نباید گفت و من ومن می کرد واز سومین مربی برتر دنیا انتقاد می کرد و همش می گفت من و مردانم در دنیا حرف اول و آخر را می زنیم حالا از زمین و سرمای هوا انتقاد می کند و بهانه می گیرد

اقای که اسم خودت را سرمربی برتر دنیا گذاشتی چی شد مرتیکه تو که ان می خوردی که من و مردانم هیچ وقت صدر جدول لالیگا رو از دست نمی دهیم و مورینیو مردانش باید در خواب قهرمانی لالیگا بمانند چه شد؟؟!!

حالا خودتان بگویید این همان مربی عقده ای نبود که می گفت : چوسی از امام کریس برتر و رونالدو رو یک بازیکن خود خواه معرفی می کرد حالا بهترین بازیکن دنیا است و هر روز رکورد های مختلفی رو می شکند و  آمار های خیره کننده ای از خود به جا می گذارد یا خوزه مورینیو را یک مربی درجه پایین معرفی می کرد؟؟!!

بله درست است آقای عقده ای یولا دیگر زمان تو و ایتام کاتالونیا تمام شده و دیگر به فکر پیشی گرفتن از رئال مادرید خوزه مورینیو - امام کریس و مردانش به همراه هواداران نباشید که حتا خوابش را هم نخواهید دید

آهای حسام چاقال با توهم هستم

در اخر از تمام بینندگان سایت و اعضای کانون هواداران امام کریس درخواست دارم نظراتشون رو در این باره بگن چون این موضوع برای من خیلی مهم است.

مشاور:نادر نایب پور

باتشکر

 


نظرات شما عزیزان:

حسام ادیمی
ساعت11:32---8 تير 1391
زیبا خوب خیلی حال کردم چون از این بهتر تا حالا نشنیده بودم خیلی خوب.



با تشکر حسام ادیمی.


rouhullah
ساعت15:41---12 ارديبهشت 1391
mamnoon jalib bood khili zahmat kashedi tashakooor man az afghanistan astam
ما اینجا به بارسا میگیم غارساسولونا


وحید
ساعت19:42---3 ارديبهشت 1391
are you koskhol

علیرضا
ساعت16:34---27 بهمن 1390
بابا ایول خیلی باحال بود

رضا
ساعت23:25---25 بهمن 1390
نادر نادر نادر
دوست داریم
شانسلون گند زده


حامد
ساعت22:54---25 بهمن 1390
وایییییییییییییییییییییییی خیلی حال کردم ایول به شما از نادر هم ممنونم
که انقدر کار درسته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




پیچک